Káñina ISSN Impreso: 0378-0473 ISSN electrónico: 2215-2636

OAI: https://www.revistas.ucr.ac.cr/index.php/kanina/oai
La habilidad de escuchar. Una tarea pendiente en la educación costarricense.
PDF (Español (España))

Keywords

teaching Spanish as a first language
development of listening comprehension
school listening comprehension programming
primary school and secondary school.
enseñanza de la lengua española
desarrollo de la habilidad de escuchar
programación curricular de la escucha comprensiva
educación primaria y educación secundaria.

How to Cite

Murillo Rojas, M. (2012). La habilidad de escuchar. Una tarea pendiente en la educación costarricense. Káñina, 33(2). Retrieved from https://www.revistas.ucr.ac.cr/index.php/kanina/article/view/1079

Abstract

Our aim is give some ideas for facilitate the construction of a new manner of teaching Spanish as a first language in Costa Rica. This paper emphasizes in the development of listening comprehension and present a specific programming since primary school to secondary school.
PDF (Español (España))

Comments

Downloads

Download data is not yet available.