How to Cite
Ruíz Bravo, R. M. (2015). Subprograma de mejoramiento de la enseñanza de la Química (SUMEQ). Desarrollo del Modelo Educativo. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 111–117. Retrieved from https://www.revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18567
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Rose Marie Ruiz Bravo, Mario Espinosa Flores, Química para el décimo año de la Educación Diversificada.Fundamentación curricular , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 3, Núm. 2 (1979): Revista Educación
- Rose Marie Ruíz Bravo, Virginia Sánchez Molina, Una experiencia en la enseñanza de la Química General practicada en la [Universidad Nacional de Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 3, Núm. 1 (1979): Revista Educación
- Rose Marie Ruíz Bravo, Subprograma de mejoramiento de la enseñanza de la Química (SUMEQ). modelo metodológico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 8, Núm. 1 y 2 (1984): Revista Educación
Similar Articles
- Mauricio Cristhian Portillo Torres, Skills education: prospects and challenges for the education system , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- María Elena Mellado Hernández, Juan Carlos Chaucono Catrinao, Marianela Clementina Hueche Oñate, Omar Andrés Aravena Kennigs, Perceptions of Teachers from a School Integration Program towards Inclusive Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Óscar Julio Maureira Cabrera, Educational Leadership Practices: An Evolutive and Illustrative View From its Main Approaches, Dimensions and More Representative Indicators , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Yunuen Ixchel Guzmán-Cedillo, Promoting argumentative competence by self-assessment rubric in online discussion forums , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Juan Pablo Moreno Muro, Carmen Graciela Arbulú Pérez Vargas, Luis Montenegro Camacho, Metacognition for Skills Development in Peruvian Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 46, Num. 1 (2022): Journal of Education (January-June)
- María Leonor Conejeros-Solar, María Paz Gómez-Arizaga, Katia Sandoval-Rodríguez, Pablo Andrés Cáceres-Serrano, Contributions to the understanding of Twice Exceptionality: High Ability with Attention Deficit Disorder and High Ability with Autism Spectrum Disorder , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Ileana Contreras Montes de Oca, El rol del profesor de matemáticas en la educación secundaria. Un referente teórico para su estudio , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 1 (1994): Revista Educación
- Rosalina Chacón P., Óscar Fdo. Arrieta V., Juan Manuel Esquivel, Desarrollo y experimentación de juegos matemáticos como un recurso didáctico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 5, Núm. 1 (1981): Revista Educación
- Eduardo Aguilar Fernández, José Andrey Zamora Araya, Psychometric Properties of the Survey of Attitudes Toward Statistics in Spanish for Engineering and Mathematics Students at the National University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 48, Num. 1 (2024): Revista Educación (january-june)
You may also start an advanced similarity search for this article.